zaterdag 14 mei 2011

Hare Majesteit

Normaal gesproken kost het me niet veel moeite om woorden te vinden, maar 29 april 2011 was het dan toch zover. Een lintje voor mij, nooit aan gedacht! Sprakeloos was ik. Bijzonder is dat ik wat collega's van het Hoekschewaards Landschap tegenkwam op dezelfde dag of later in de krant. Zo werden we met 2 vrouw en 3 man als HWLandschappers gedecoreerd. Leuk he.
In Oud-Beijerland was het een geweldig feest met ontvangst in de Open Hof door familie, vrienden en collega's van de betrokken organisaties waar het vrijwilligerswerk wordt gedaan. Kortom een bomvolle kerk en dat allemaal voor jouw en je weet van niets. De burgemeester spelde de versierselen op na het voorlezen van de redenen waarom je deze hebt verdient. Er was voor alle gedecoreerden een tafeltje geplaatst in de bij-zalen, er werd champagne geschonken en er was wat te knabbelen. Hoeveel handen en hoeveel zoenen ik weet het niet meer, maar veel heel veel.  De andere dag werden de gedecoreerden uitgenodigd in het Oude Raadhuis voor de Aubade waarna werd geklonken met een Oranjebitter. Lang Leve de Koningin Hoera, Hoera, Hoera. 

1 opmerking:

  1. Dag Els,
    Eeen beetje late reactie omdat ik op vakantie ben geweest en net terug. Maar van harte gefeliciteerd!! Wat een eer! Maar je verdient het hoor! Wist het al een poosje eerder omdat ik een persbericht onder embargo kreeg. Daarna ben ik op vakantie gegaan met een vriendin. Geniet er maar lekker van. Een mens zou er helemaal van gaan groeien.
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen